Mottónk: Nem is az Önök, hanem az Önök vevőjének az igényeit tartjuk szem előtt!
Azt szeretnénk, hogy nagy gyorsasággal (bérelt vonallal rendelkezünk), a levelezés munkáját megtakarítva - akár amíg vevőik telefonvonalban vannak - választ kapjanak a három alapvető kérdésre a termékkel kapcsolatban:
1. Van-e raktáron, és mennyi?
Weblapunk "termékek" menüpontja online összeköttetésben van az SAP rendszerünkkel. Itt tényleges raktárkészletet látnak. Egyértelművé teszi az ajánlatot, hogy a megjelenő szimeringek színe és konstrukciós metszete is a valóságnak megfelelő.
2. Ha nincs, vagy nem elég van raktáron, akkor mikorra lesz?
Ha egy adott mennyiséget a kosárba raknak, és a rendeléshez továbblépnek, vagy megnézik a kosár tartalmát, akkor határidőt is látnak a raktáron nem fekvő mennyiségre.
A weblap által adott határidő a saját termékeinknél igen nagy biztonsággal megfelelő. A többi cikknél a szokásos időt adja, ha fontos a pontos időpont, vegyék fel velünk a kapcsolatot: rendelés előtt emailként is elküldhetik a kosárba tett listájukat a hatátidő megerősítése céljából.
3. Milyen áron kapják meg?
Ha beregisztrálnak áruházunkba a tőlünk kapott kóddal, úgy az Önök felé adott árajánlatunkat látják.
|